Budowanie dobrych stosunków z mediami to jeden z najważniejszych obszarów public relations. Profesjonalne działania media relations wymagają doświadczenia i wiedzy na temat sposobu i specyfiki pracy dziennikarzy oraz ich potrzeb. Aby mieć pewność, że Twoja marka jest obecna w świecie medialnym, a przekazywane informacje docierają do odpowiednich grup docelowych, należy zadbać o nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami mediów. Za największy atut tego typu działań uznaje się jednak wiarygodność przekazywanych informacji oraz wzmocnienie zaufania do marki. Ludzie ufają mediom, a te z kolei kształtują obraz naszego świata i wpływają na nasze opinie oraz decyzje.

 

Dzięki doświadczeniu naszego zespołu, który wiele lat spędził zarówno w lokalnych, jak i ogólnopolskich mediach informacyjnych, biznesowych oraz lifestylowych, nie tylko dobierzemy odpowiednie tytuły i redakcje, ale również dostarczymy odpowiednie treści do zainteresowanych daną tematyką dziennikarzy. Za sprawą rzetelnej komunikacji i pomaganiu redaktorom w zdobyciu merytorycznych materiałów, mamy wpływ na tworzone treści i towarzyszące im opinie.

 

Dzięki wiedzy naszego zespołu, dobierzemy najlepszy sposób prowadzenia komunikacji Twojej marki m.in. wywiady, wzmianki o Tobie lub Twoich produktach, informacje bądź spotkania prasowe. Pomożemy Ci zbudować i na bieżąco utrzymywać najlepsze stosunki z mediami. Pozwoli to na lepsze poznanie Twojej marki i w korzystny sposób przedstawienie jej grupie docelowej. Za sprawą precyzyjnie wykorzystywanej wiedzy PR, narzędziom i naszemu doświadczeniu, docieramy do najwłaściwszych przedstawicieli mediów. Wśród naszych zadań leży również śledzenie aktualnych wzmianek o firmie oraz gromadzenie baz danych dziennikarzy, co pozwala na szybkie dotarcie i wybranie najodpowiedniejszych kanałów komunikacji.

 

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja marka jest obecna w świecie medialnym, a przekazywane informacje precyzyjnie docierają do opinii publicznej, zaufaj naszemu zespołowi.

Korzyści:

obecność Twojej marki w wybranych mediach - od lokalnych, po ogólnopolskie i międzynarodowe

wzmocnienie wiarygodności marki przez publikacje w mediach tradycyjnych

utrzymywanie wartościowych kontaktów z dziennikarzami

udzielenie możliwości lepszego poznania i zrozumienia Twojej marki

monitoring publikowanych informacji dotyczących Twojej firmy

Przykładowe działania:

obsługa monitoringu mediów, raportowanie najnowszych wzmianek o Twojej marce

tworzenie baz dziennikarzy zainteresowanych daną tematyką

przygotowanie strategii medialnej oraz rekomendacje kanałów komunikacji

tworzenie inspirujących tematów, zachęcanie mediów do zainteresowania się daną tematyką

organizowanie wywiadów, konferencji prasowych i udzielanie informacji dotyczących Twojej firmy.