Umiejętne prowadzenie komunikacji z dziennikarzami wymaga czasu i zaangażowania. W tym celu powstają biura prasowe, które, dzięki odpowiedniemu przygotowaniu, pomagają kreować wizerunek Twojej marki oraz budować zaufanie jej otoczenia. Systematyczne dostarczanie informacji na temat firmy, jej nowych usług czy po prostu ważnych wydarzeń jest niezwykle istotne w procesie komunikacji. 

Głównym celem biura prasowego jest szybkie i precyzyjne odpowiadanie na pytania mediów, kreowanie informacji tak, aby wzbudzić ich zainteresowanie, przekształcając każdą wiadomość w materiał wart uwagi. Aby mieć pewność, że podejmowane działania przynoszą realne korzyści, należy pamiętać o systematycznym monitorowaniu publikacji oraz informacji zwrotnych od przedstawicieli mediów i środowiska. 

Wiedza naszego zespołu pochodzi m. in. z doświadczenia uzyskanego w pracy dziennikarza. Rozległe kontakty oraz znajomość rynku pozwalają nam na skuteczne dotarcie do najwłaściwszych osób oraz dopasowanie sposobu komunikacji do faktycznych potrzeb dziennikarzy. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja marka w pełni wykorzystuje potencjał i z pożytkiem prowadzi komunikację z odbiorcami i mediami, zaufaj nam i naszemu doświadczeniu. 

Korzyści:

systematyczna komunikacja z mediami

wpływ na kreowanie wizerunku marki

wzbudzanie zainteresowania mediów

analiza jakości publikacji

Przykładowe działania:

budowanie bazy mediów

zarządzanie komunikacją pomiędzy firmą a dziennikarzami

odpowiadanie na pytania mediów.