W dobie obowiązkowej obecności marki w mediach społecznościowych, powstaje coraz więcej profili, które przy ich rosnącej popularności, wywierają wpływ na swoich odbiorców. Influencer marketing są to działania marketingowe, oparte na kreatywnych treściach, zdjęciach i filmach publikowanych przez tzw. influencerów – twórców i internetowych gwiazd. Najczęściej wykorzystywanymi platformami do tego typu współprac są Instagram, Facebook, Twitter, Youtube oraz Tiktok.

Twórcy internetowi, dzięki swoim zasięgom, są w stanie dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, która już od początku jest jasno zdefiniowana. Ich działania polegają na rekomendacjach, testach bądź konkursach, w których prezentowana jest marka zamawiającego. Współprace różnią się w zależności od zasięgów influencera lub sposobu wynagrodzenia, mogą uwzględniać prezentację otrzymanych produktów, wysyłki kreatywne bądź płatne rekomendacje.  Nawet mniej znani twórcy, tworzący estetyczne i oryginalne treści i zdjęcia wnoszą ogromny wkład w komunikację marki. Efektywnie przeprowadzona współpraca wymaga określonej strategii, odpowiedniego doboru influencerów, ale również nadzoru materiałów i przebiegu kampanii.

Polegając na naszej wiedzy, doświadczeniu i rozległym kontaktom, jesteśmy w stanie dotrzeć do wiarygodnych i szanowanych twórców, tak, aby Twoja marka została przedstawiona szerokiej grupie odbiorców. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty zostały zaprezentowane w kreatywny, estetyczny i naturalny sposób, a nowości na bieżąco trafiały do twoich odbiorców, zaufaj nam i potencjałowi influencer marketingu.

Korzyści:

precyzyjne dotarcie do grupy docelowej

zaangażowanie odbiorców

autentyczna i wiarygodna reklama

oryginalne przedstawienie marki

atrakcyjny kontent do wykorzystania w komunikacji marki

Przykładowe działania:

analiza i dobór odpowiednich influencerów

prowadzenie komunikacji pomiędzy influencerem a marką

nadzór merytoryczny nad publikowanymi treściami, analiza kampanii.