Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy -Stuart Henderson

Performance marketing lub inaczej zwany marketing efektywnościowy jest to koordynacja działań, które mają na celu wywołać wcześniej ustaloną reakcję klientów. Jako formy zaangażowania odbiorcy można zaliczyć m.in. wypełnienie formularza, przejście na odpowiednią podstronę, bądź zapisanie się do newslettera. Przy tego typu działaniach najważniejszy jest finalny efekt kampanii. W trakcie realizowania projektu, możemy wybrać odpowiednie formy reklamy i założyć budżet, również z wyliczeniem kosztu każdego efektu lub reakcji. Na podstawie różnorodnych narzędzi analitycznych, indywidualnie dopasowanych do marki, pomagamy ocenić i zoptymalizować koszty reklamy, ale również przygotować harmonogram i zakres nowych działań.

Nasze doświadczenie i szeroki zakres wiedzy, pozwoli na stworzenie kompleksowego planu działań, który przełoży się na pożądane interakcje klientów Twojej firmy, dlatego zaufaj nam i podejmij odpowiednie działania. 

Korzyści:

oszczędność

szybki i widoczny efekt

mierzalność

optymalizacja wydatków

Przykładowe działania:

analiza rentowności kampanii

dopasowanie narzędzi analitycznych i diagnostycznych

określenie budżetu

monitorowanie procesów