Performance marketing lub inaczej zwany marketing efektywnościowy jest to koordynacja działań, które mają na celu wywołać wcześniej ustaloną reakcję klientów. Jako formy zaangażowania odbiorcy można zaliczyć m.in. wypełnienie formularza, przejście na odpowiednią podstronę, bądź zapisanie się do newslettera. Przy tego typu działaniach najważniejszy jest finalny efekt kampanii. W trakcie realizowania projektu, możemy wybrać odpowiednie formy reklamy i założyć budżet, również z wyliczeniem kosztu każdego efektu lub reakcji. Na podstawie różnorodnych narzędzi analitycznych, indywidualnie dopasowanych do marki, pomagamy ocenić i zoptymalizować koszty reklamy, ale również przygotować harmonogram i zakres nowych działań.
Nasze doświadczenie i szeroki zakres wiedzy, pozwoli na stworzenie kompleksowego planu działań, który przełoży się na pożądane interakcje klientów Twojej firmy, dlatego zaufaj nam i podejmij odpowiednie działania.
Korzyści:
oszczędność
szybki i widoczny efekt
mierzalność
optymalizacja wydatków
Przykładowe działania:
analiza rentowności kampanii
dopasowanie narzędzi analitycznych i diagnostycznych
określenie budżetu
monitorowanie procesów